ÓRAREND

hétfő

Cardio step

18 : 00 - 19 : 00

szerda

Cardio step

19 : 00 - 20 : 00

Stretching

20 : 00 - 21 : 00

péntek

Cardio step

18 : 00 - 19 : 00

fitt jóga

19 : 00 - 20 : 00

hétfő

Cardio step

szerda

Cardio step

péntek

Cardio step

18 : 00 - 19 : 00

19 : 00 - 20 : 00

18 : 00 - 19 : 00

Stretching

fitt jóga

20 : 00 - 21 : 00

19 : 00 - 20 : 00

Stretching

Egy Body & Mind óra típus. Statikus és dinamikus nyújtásra épül fel, amit SMR hengerrel, jóga pózokkal és gyógytorna elemekkel kombinálunk. Lazítás, stresszoldás, relaxáció…, kellemes zenére. Egy fokozatosan felépített ráhangolódás, ízületmobilizálás, izomtrenírozás után, alaposan lenyújtjuk a rövidülésre hajlamos izmainkat, nagy hangsúlyt fektetve a medence körüli izmainkra, a gerinc kis ízületeinek kimozgatására, nyújtására is. Miért is jó nyújtani: megőrizzük és fejlesztjük rugalmasságunkat helyre állítjuk a fiziológiás mozgáshatárainkat növeljük mozgásterjedelmünket mozgásfunkciók helyreállítása lágy részek anyagcseréjének javítása, ami segíti a fogyást is! izomerő növelés izom- és ín sérülések megelőzése és rehabilitálása, műtétek utáni disbalance-ok rendezése fájdalomcsökkentés regeneráció csont sűrűség növelése… Miért használj SMR hengert? Edzés előtt, bemelegítésnél, edzés után, levezetésnél ha rendszeresen sportolsz és elhanyagolod a nyújtást, önkorrekciós terápia, rehabilitáció alatt (szigorúan, kizárólag rehabilitációs szakember által engedélyezett gyakorlatok, technikák alkalmazása!) ha futó, bringás vagy, cross edzésekre jársz, ha kondizol, más erőnléti edzésekre jársz, ha tónusos, görcsös izmokkal rendelkezel, ami meggátol a mozgásodban. Rendszeresen sportolók számára elengedhetetlen a rendszeres nyújtás! Nemtől, kortól, edzettségi szinttől független, bárki számára ajánlott lazító, önkorrekciós óratípus.

Egy Body & Mind óra típus. Statikus és dinamikus nyújtásra épül fel, amit SMR hengerrel, jóga pózokkal és gyógytorna elemekkel kombinálunk. Lazítás, stresszoldás, relaxáció…, kellemes zenére. Egy fokozatosan felépített ráhangolódás, ízületmobilizálás, izomtrenírozás után, alaposan lenyújtjuk a rövidülésre hajlamos izmainkat, nagy hangsúlyt fektetve a medence körüli izmainkra, a gerinc kis ízületeinek kimozgatására, nyújtására is. Miért is jó nyújtani: megőrizzük és fejlesztjük rugalmasságunkat helyre állítjuk a fiziológiás mozgáshatárainkat növeljük mozgásterjedelmünket mozgásfunkciók helyreállítása lágy részek anyagcseréjének javítása, ami segíti a fogyást is! izomerő növelés izom- és ín sérülések megelőzése és rehabilitálása, műtétek utáni disbalance-ok rendezése fájdalomcsökkentés regeneráció csont sűrűség növelése… Miért használj SMR hengert? Edzés előtt, bemelegítésnél, edzés után, levezetésnél ha rendszeresen sportolsz és elhanyagolod a nyújtást, önkorrekciós terápia, rehabilitáció alatt (szigorúan, kizárólag rehabilitációs szakember által engedélyezett gyakorlatok, technikák alkalmazása!) ha futó, bringás vagy, cross edzésekre jársz, ha kondizol, más erőnléti edzésekre jársz, ha tónusos, görcsös izmokkal rendelkezel, ami meggátol a mozgásodban. Rendszeresen sportolók számára elengedhetetlen a rendszeres nyújtás! Nemtől, kortól, edzettségi szinttől független, bárki számára ajánlott lazító, önkorrekciós óratípus.

Cardio Step

Egyszerűen követhető, dinamikus, lendületes edzésforma, ami elsősorban állóképességet fejleszt, hogy a hétköznapi tevékenységek gördülékenyebben menjenek. Hol fogod ezt megtapasztalni:

• úgy felrohansz az emeletre, hogy „észre sem veszed”, pedig régen lihegve mentél fel a másodikra is.

• ha már futottál busz után, megvan az érzés? Ha edzettebb vagy, utol fogod érni és még levegőt is kapsz közben.

• jobban fog menni a síelés és még sorolhatnám…

Az egymásba kapcsolódó lépések kombinációi és variációiból tudatosan felépített csoportos edzésforma, a fokozatosság elveit követi. Egy alapos bemelegítést követően, aerobikos alaplépéseket kombinálunk eszközökkel, step padon, 30-40 percig, ezt követően talaj gyakorlatokkal erősítünk, amit saját testsúlyos, core stabilizációs gyakorlatokkal ötvözök. Fontos az ízület- és gerincvédelem, ezért fokozott figyelmet fordítok a gyakorlatok szabályos betanítására. Bárki számára ajánlott, viszont alap edzettség szükséges, hogy végig tudd csinálni az edzést. Közepes intenzitású edzésforma, ami szebb tartást, rugalmas és definiált izomzatot formál. A legjobb slágerzenék elengedhetetlenek az órán, az erő és jó hangulat garantált. Ha igazán fitt szeretnél lenni és szereted a változatos edzéseket, itt a helyed.

Egyszerűen követhető, dinamikus, lendületes edzésforma, ami elsősorban állóképességet fejleszt, hogy a hétköznapi tevékenységek gördülékenyebben menjenek. Hol fogod ezt megtapasztalni:

• úgy felrohansz az emeletre, hogy „észre sem veszed”, pedig régen lihegve mentél fel a másodikra is.

• ha már futottál busz után, megvan az érzés? Ha edzettebb vagy, utol fogod érni és még levegőt is kapsz közben.

• jobban fog menni a síelés és még sorolhatnám…

Az egymásba kapcsolódó lépések kombinációi és variációiból tudatosan felépített csoportos edzésforma, a fokozatosság elveit követi. Egy alapos bemelegítést követően, aerobikos alaplépéseket kombinálunk eszközökkel, step padon, 30-40 percig, ezt követően talaj gyakorlatokkal erősítünk, amit saját testsúlyos, core stabilizációs gyakorlatokkal ötvözök. Fontos az ízület- és gerincvédelem, ezért fokozott figyelmet fordítok a gyakorlatok szabályos betanítására. Bárki számára ajánlott, viszont alap edzettség szükséges, hogy végig tudd csinálni az edzést. Közepes intenzitású edzésforma, ami szebb tartást, rugalmas és definiált izomzatot formál. A legjobb slágerzenék elengedhetetlenek az órán, az erő és jó hangulat garantált. Ha igazán fitt szeretnél lenni és szereted a változatos edzéseket, itt a helyed.

Fitt Jóga

„Yogas chitta vritti nirodha.”(Patanjali) (A jóga az elme folyamatainak megállítása). Energikus lány vagyok, szeretem az erőt, ami magával ragad. Szeretem, ha látványosan és eredményesen fejlődünk a vendégeimmel együtt. Mindig mindent tudatosan építek fel. Kezdetekben Dinamikus Jóga óraként tartottam, ami pár éve 3D Jóga óraként ismert. A rendszeres gyakorlásból és tapasztalataimból, sajátos stílusomhoz igazítottam és így lett belőle Fitt Jóga. Ez az, ami legközelebb áll hozzám, ha jóga órát tartok, mint Sport Rehabilitációs Tréner, Aerobik Oktató és Személyi Edző.  A klasszikus jógához képest az

ászanák fizikai részét használjuk, ami egyszerűen követhető. Elsősorban azoknak ajánlom, akik a klasszikus hatha jógához képest élénkebb, kihívást jelentő, tudatosan felépített, preventív jógagyakorláson szeretnének részt venni, amit a gyógytorna elemeivel ötvözök. A nyugati ember életmódjához (civilizációs ártalmakhoz, ülő életmód…) igazítom az órát és adottságainkhoz alkalmazkodva gyakoroljuk az ászanákat. Nagy hangsúlyt fektetünk a gerinc- és ízület védelemre. Egy flow óra, amit lágy zenékre végzünk. Bárki számára ajánlott, aki tudatosan szeretne sportolni, vagy kiegészítő edzést keres.

„Yogas chitta vritti nirodha.”(Patanjali) (A jóga az elme folyamatainak megállítása). Energikus lány vagyok, szeretem az erőt, ami magával ragad. Szeretem, ha látványosan és eredményesen fejlődünk a vendégeimmel együtt. Mindig mindent tudatosan építek fel. Kezdetekben Dinamikus Jóga óraként tartottam, ami pár éve 3D Jóga óraként ismert. A rendszeres gyakorlásból és tapasztalataimból, sajátos stílusomhoz igazítottam és így lett belőle Fitt Jóga. Ez az, ami legközelebb áll hozzám, ha jóga órát tartok, mint Sport Rehabilitációs Tréner, Aerobik Oktató és Személyi Edző.  A klasszikus jógához képest az

ászanák fizikai részét használjuk, ami egyszerűen követhető. Elsősorban azoknak ajánlom, akik a klasszikus hatha jógához képest élénkebb, kihívást jelentő, tudatosan felépített, preventív jógagyakorláson szeretnének részt venni, amit a gyógytorna elemeivel ötvözök. A nyugati ember életmódjához (civilizációs ártalmakhoz, ülő életmód…) igazítom az órát és adottságainkhoz alkalmazkodva gyakoroljuk az ászanákat. Nagy hangsúlyt fektetünk a gerinc- és ízület védelemre. Egy flow óra, amit lágy zenékre végzünk. Bárki számára ajánlott, aki tudatosan szeretne sportolni, vagy kiegészítő edzést keres.

Személyi edzés

Kinek ajánlom?

• aki kezdő, vagy még nem ismeri a gépek és szabad súlyok használatát

• ha mozgásszervi problémáid vannak, de szeretnél sportolni

• régóta edzel, de nem éred el a kitűzött céljaid

• ha élsportoló vagy és kiegészítő edzést szeretnél, mert tudatosan sportolsz

• rekreációs mozgás fejlesztés, gyerekeknek

Támogatók

Impresszum

Vállalkozó neve: Onodi Zsófia Éva
Székhely: 1031 Budapest, Nánási út 67.
Nyilvántartási szám: 52223051
A céget bejegyző hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság
Adószám: 68767622-1-41
Tárhely szolgáltató: BlazeArts Kft. (6090 Kunszentmiklós, Damjanich u. 36.)
Tárhely szolgáltató email címe: admin@forpsi.hu

A weboldalt készítette